Зрозуміло, що кількість критеріїв треба обмежувати. Треба пам'ятати, що критерії повинні відповідати сформульованим навчальни цілям, при цьому слід самому виконати те чи інше завдання, тобто побути у ролі учня.
четвер, 19 лютого 2015 р.
Рефлексія. Модуль 8.
Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що таке "оцінювання, врахування потреб учнів". По-перше, таке оцінювання повинно концентрувати увагу як на змісті теми, так і навичках 21 сторіччя. Оцінювання нагадує кругообіг води у природі,- процес постійний, присутній на всіх етапах роботи над проектом. Головне, виходячи з мети та задач, вибрати методи та інструменти оцінювання. Потім треба пам'ятати, що форми оцінювання складаються із критеріїв, пов'язаних з цілями, і дискрипторів, які описуюють рівень сформованості навичок, рівень засвоєнних знань, які знаходять відображення у кінцевому продукті.
Зрозуміло, що кількість критеріїв треба обмежувати. Треба пам'ятати, що критерії повинні відповідати сформульованим навчальни цілям, при цьому слід самому виконати те чи інше завдання, тобто побути у ролі учня.
Зрозуміло, що кількість критеріїв треба обмежувати. Треба пам'ятати, що критерії повинні відповідати сформульованим навчальни цілям, при цьому слід самому виконати те чи інше завдання, тобто побути у ролі учня.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар