четвер, 19 лютого 2015 р.

Рефлексія. Модуль 8.

          Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що таке "оцінювання, врахування потреб учнів". По-перше, таке оцінювання  повинно концентрувати увагу   як на змісті теми, так і навичках 21 сторіччя. Оцінювання нагадує кругообіг води у природі,- процес постійний, присутній на всіх  етапах роботи над проектом. Головне, виходячи з мети та задач, вибрати методи та інструменти оцінювання. Потім треба пам'ятати, що форми  оцінювання складаються із критеріїв, пов'язаних з цілями, і дискрипторів, які описуюють рівень сформованості навичок, рівень засвоєнних знань, які знаходять відображення у кінцевому продукті.
          Зрозуміло, що кількість критеріїв треба обмежувати. Треба пам'ятати, що критерії  повинні відповідати сформульованим навчальни цілям, при цьому слід самому виконати те чи інше завдання, тобто побути у ролі учня.




Картинки по запросу малюнки про комп'ютер

Немає коментарів:

Дописати коментар